پردیس شهید مفتح شهر ری

تشکیل سومین جلسه کمیته برنامه ریزی جشنواره "تجارب زیسته نومعلمان "

~~برگزاری  سومین جلسه کمیته برنامه ریزی جشنواره " تجارب زیسته نومعلمان"
روز سه شنبه نهم آبان ماه سومین جلسه کمیته برنامه ریزی جشنواره "تجارب زیسته نو معلمان " باحضور آقای دکتر عظیمی- خانم دکترلیلی فریدونی- آقای دکترآذرکسب -استاد گلناز بخشی- خانم دکتر دشتیان نژاد- اقای دکتر پاشایی- خانم دکتر خاتون  آبادی - اقای دکترمقدمی فر در دفتر معاونت آموزشی و فرهنگی پردیس شهید مفتح با دستور جلسه برنامه ریزی و تعیین کمیته های علمی تشکیل گردید.
  این جلسه با ذکر نام خداوند آغاز گردید و پس از شرح اقدامات انجام شده و مرورتصمیمات اتخاذ شده در جلسات پیش، در محورهای جشنواره و تعیین اعضای کمیته های علمی و اجرایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. مصوبات این نشست به شرح ذیل است:
الف)تعیین محورهای تخصصی جشنواره: بر اساس نظر اساتید حاضر در جلسه جشنواره در دو محور کلی برگزار می گردد.:
1.   فرهنگی- هنری
2.  ادبی
ب)تعیین کمیته سیاست گذاری و طرح و برنامه : اعضای شورای پژوهش استان تهران
         از اعضای محترم  شورای پژوهش استان تهران، انتظار می رود طی نشست های تخصصی خود پیرامون بودجه مصوب طرح، صدور ابلاغ کمیته ها، نحوه و زمان پرداخت حق ازحمه ها،  نوع حمایت های مادی و معنوی و سایر موارد مربوط به جشنواره، بحث و تصمیم گیری نمایند.

پ)تعیین کمیته ی تخصصی جشنواره: 
اعضای کمیته علمی ادبی:
آقای دکتر مهران بیغمی- خانم دکتر دشتیان نژاد- خانم دکتر خاتون آبادی-آقای دکتر پاشایی- آقای دکتر مالمیر
در این جلسه مقرر شد در بخش ادبی، آثار در قالب های شعر، داشتان، خاطره، روایت نویسی و نمایشنامه نویسی پذیرفته گردد.
اعضای کمیته علمی هنری:
آقای دکترآذرکسب   - استاد گلناز بخشی- استاد فرجی- استاد اصفهانی زاده- آقای دکتر مظهری مقدم- استاد دهقانی
در بخش هنری نیز قرار شد آثار مخاطبان در قالب های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، فیلم کوتاه، انیمیشن، کلیپ آموزش، دست سازه ها و فعالیت های رایانه ای مانند اینفو گرافی و ... پذیرش گردد.
البته در خصوص قالب آثار مجررا در جلسات آتی بحث خواهد شد.
                 از اعضای محترم  کمیته های علمی- تخصصی، انتظار می رود طی نشست های تخصصی خود پیرامون محتوای تبلیغات- تدوین شیوه نامه- طراحی فرم ها- معرفی داوران برجسته و متخصص، بحث و تصمیم گیری نمایند.

اعضای کمیته اجرایی: دکتر عظیمی ، دکتر گیاهپور، خانم هادیان – خانم دکتر طاهریان- آقای دکتر مقدمی فر-استاد بخشی-آقای حسین آریا فر
              از اعضای محترم  کمیته اجرایی انتظار می رود طی نشست های تخصصی خود پیرامون موارد زیر بحث و تصمیم گیری نمایند:
•  تبلیغات وسیع و مؤثر جشنواره
•  طراحی پوستر و سایر اقلام تبلیغات و اطلاع رسانی
•  تکمیل و درج مطالب در سامانه ی اختصاصی دانشگاه فرهنگیان
•  برنامه ریزی در خصوص، پک اهدایی جشنواره، شیوه ی پذیرش و نحوه ی پذیرایی مدعوین و تعیین عوامل اجرایی روز اجرای جشنواره
•  برگزاری کارگاه های توجیهی برای روسای پردیس ها

ت) برگزاری نشست های برنامه ریزی و تقسیم کار تخصصی متعدد از سوی کمیته های علمی جشنواره در خصوص تدوین شیوه نامه و فرم های شرکت در جشنواره، شیوه های اجرای جشنواره و اعلام نتایج به کمیته اجرایی
ج)تعیین مراحل برگزاری و تعیین زمان بندی جشنواره:
ردیف  عنوان برنامه                                  زمان پیشنهادی
1  برنامه ریزی و تدوین شیوه نامه و فرم ها  مهر و آبان 96
2  تبلیغ و اطلاع رسانی                              آبان 96
3  دریافت آثار                                                        تا 15 بهمن 96
4  داوری و ویراستاری                         تا 15 اسفند 96
5  برگزاری جشنواره                              اواسط اردیبهشت ماه 97
6  تدوین آثار در قالب های پیشنهادی کمیته های علمی  تابستان 97