ارزیابی عملکرد سالانه
~~ارزیابی عملکرد سالانه( مرحله اول ویرایش مشخصات)
با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم، در اجرای نامه شماره 730/3362/50000 مورخ 27/03/96 معاونت محترم نظارت و ارزیابی، دوره ارزیابی کیفیت عملکرد اعضای غیر هیأت علمی، مدرسان، دبیران، مأموران اداری و آموزشی برای نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی در دوره 01/07/1395 تا 31/06/1396 طراحی، تدوین و ابلاغ شده است. شایسته است نکات ذیل را رعایت فرمایید:
1-ارزیابی عملکرد در این دوره مطابق دوره قبل به صورت اینترنتی و از طریق سامانه به آدرس(10.9.29.90) انجام می پذیرد.
2-ارزیابی شونده موظف است از تاریخ 02/04/1396 لغایت 22/04/1396 به سامانه به آدرس فوق الذکر مراجعه نموده و با کد کاربری(کد ملی) و رمز عبور(کد ملی) وارد سامانه شده و به بررسی صحت و درستی مشخصات فردی و شغلی خویش(خصوصا پست سازمانی و مسئول بلافصل) بپردازد و در صورت مغایرت درخواست ویرایش مشخصات را با درج مواردی که باید تغییر یابد در سامانه ثبت نماید.
3-به ارزیابی شوندگان و ارزیابی کنندگان توصیه و تأکید می گردد که در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز و همچنین بارگذاری عکس پرسنلی خود اقدام نمایند، مسئولین تبعات عدم انجام کار بر عهده ذینفع می باشد.
4- شایسته است همکاران محترم نسبت به انتخاب مسئول بلافصل مطابق جدول شماره 3 و درخواست ویرایش مطابق فایل راهنما، که هر دو پیوست نامه می باشند، اقدام نمایند.
5- بازه زمانی اعلام شده جهت بررسی مشخصات و در خواست ویرایش به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، لذا شایسته است همکاران محترم در بازه زمانی اعلام شده نسبت به این مهم اقدام نمایند، مسئولیت تبعات عدم انجام کار بر عهده ذینفع می باشد.
جهت دریافت راهنمای مربوطه به پایین صفحه مراجعه فرمایید