پردیس شهید مفتح شهر ری

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین تولایی به عنوان معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه

طی حکمی از سوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن تولایی به عنوان معاون دفتر نهاد در سازمان مرکزی دانشگاه منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین ماسوری قدردانی به عمل آمد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تجارب و مراتب علمی و اخلاقی جنابعالی و نیز موافقت معاونت محترم امور دفاتر و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، به موجب این ابلاغ از تاریخ 94/7/1 به مدت یک سال به عنوان سرپرست معاونت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان منصوب می شوید.

بدیهی است برقراری ارتباط فکری و معنوی با دانشگاهیان، تعامل و هم اندیشی، هماهنگی و اهتمام مناسب در امور محوله، شناسایی ظرفیت ها ، برنامه ریزی مناسب و نظارت و پیگیری لازم برای تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری دامت برکاته به عنوان راهبرد و اولویت و رسالت این نهاد در پیشبرد اهداف ارزشمند دانشگاه، با همکاری دانشگاهیان عزیز و همکاران دفتر نهاد دانشگاه از اهم وظایف می باشد.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین تولایی  بنابر ضرورت و درخواست قبلی دفتر نهاد پردیس های استان تهران در پردیس شهید مفتح شهر ری جهت برنامه ریزی و پیگیری امور مربوطه آن دفتر نهاد در محدوده پردیس های شهرستان های استان تهران اشتغال به خدمت هستند.


نظرات کاربران